Hi there! This is a dance video I did after 4 days of wildlife in Chapada Diamantina, Brasil. Trekking, canyons, rivers, big swimming and cascades. Because I do not even know anymore the difference between me, nature, my dance, my body and my art. The borders are porous, I am the environment, I am happy and my soul expresses itself.
There’s no meaning for it. Life becomes a ritual and ritual becomes life. Dance becomes outdoor sport and nature becomes me. Hehehe..what else? Life is a dancing prayer. 🙂
The timing of the video is slow food. Soon another video.
Ciao a tutti! Questo è un video danza che ho creato dopo 4 giorni di vita selvaggia nella natura della Chapada Diamantina, Brasile. Trekking, canyon, fiumi, pietraie, pozze, nuoto e cascate. Perché non so neanche più la differenza tra me, la natura, la mia danza, il mio corpo e la mia arte. I confini sono porosi, sono l’ambiente, sono felice e la mia anima si esprime.
Non c’è nessun significato. La vita diventa rituale e il rituale diventa vita. La danza diventa uno sport outdoor e l natura diventa me. Hehehe…cosa desiderare di più? La vita è una preghiera danzante.
I tempi del video sono volutamente lenti. Enjoy! A breve un altro video